reklama

Najkrajší okamih dňa

Milujem tie chvíle...Celkom bez energie, uzimená a ospalá si líham vedľa najúžasnejšieho človiečika pod slnkom...Už by sa mi chcelo len povedať: ,, Dobrú noc, zajko",ale Ty ma predbehneš a povieš:,,Maminka,ešte rozprávku"....A ja už takmer automaticky vyťahujem z poličky nášho ,,Osmijanka" a sledujem s akou spokojnosťou sa otáčaš tváričkou ku mne,aby som mohla pri tom všetkom sledovať Tvoje zatvárajúce sa očká, jednou rukou držať asi dvesto stranovú knižku a druhou škrabkať chrbátik niekoho, pre mňa tak neuveriteľne dôležitého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A vtedy si uvedomujem, aké je to vzácne,byť mamou a môcť si vychutnávať Tvoju blízkosť.Byť tou, ktorej hlas Ti znie, keď sa odoberáš do krajiny snov. A ráno Ťa uistiť úsmevom, že som tu. Aj keby sa zrútil svet.

Tieto chvíle mi za to stoja, za dolámanú chrbticu, za diskonfort nočného spánku, za odsúdenie tých, čo tvrdia,že deti majú spávať vo svojej postieľke.

Je toľko vecí každý deň, ktoré pokladáme za dôležité, večne sa ženúc za akýmsi naplneím, či životným poslaním...Ale veď je to také jednoduché... Príjmať s láskou a úctou aj tie ,, najzákladnejšie" úlohy,ako byť matkou, či otcom, partnerom, sestrou, bratom, dcérou, synom....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Smiať sa na detskej rozprávkovej knižke a veriť tej fantázii, s vedomím, že sme tu a teraz šťastní, aj keď zajtra príde ďalší deň, ktovie aký....S uistením, že všetko, čo je naozaj podstatné, leží hneď vedľa a netreba sa za tým nikde hnať...

Dobrú noc všetkým mamám, ktoré už dnes prešli zázračnými krajinami pevne držiac rúčky svojich detí.....:)

Soňa Sajenková

Soňa Sajenková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena- neobyčajná, komplikovaná, milujúca, hašterivá, túžiaca...Občas stratená, občas nájdená..Kočovná cigánka s večným nepokojom v srdci a uhrančivým pohľadom. Rozbúrená rieka aj pokojný prístav.Hrdinka absurdnej drámy s utopistickými predstavami o živote....Aj taká som:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu